Banners

Wednesday, January 9, 2013

Rainbow Cake

Tajuk pun Rainbow Cake kan..mesti nak cerita pasal rainbow cake atau kek pelangi. Kek ini dipanggil pelangi kerana mempunyai 7 warna kesemuanya..seperti pelangi sgt cantik.kanak-kanak mudah tertarik kerana warnanya yg sgt menarik...

sekadar hiasan....

Cuti tahun baru aku belajar buat kek dgn ucu aku...ucu aku bt part time menjual cupcakes, cakes dan bermacam2 lagi..nk promote ni hihi....klau ada masa singgahla blog ini http://www.sirehjunjungshop.blogspot.com

Hari itu dengan tekun nya aku menyiapkan kek tersebut...satu lapisan mengambil masa 30 minit...aku letak cheese cream bukan buttercream..klau nak resipi boleh ikut resipi martha stewart atau anna olsen...mmg sdp...ini hasilnya..aku bagi kek ni kat ofis...semua kta sedap dan minta resipi lagi..percubaan pertama yg agk baik... 



 Inilah hasilnya rainbow cake with cheese frosting....sdp kan hihi...

Nanti nak belajar buat cake lagi..klau ada mood la hihi....

No comments: