Banners

Sunday, December 16, 2012

Jom berhibur...Bahagian 1



Aku sudah 3 bulan tidak bertemu dengan kawan baik aku sejak dibangku sekolah lagi. Ini kerana semua sibuk dengan kehidupan mereka masing-masing. kami faham akan kesibukan kami masing-masing...pada pertemuaan pertama sejak 3 bulan tidak bersua..kami berjumpa selepas bekerja..kami bertemu di Rasta TTDI.Lokasi berhampiran Restoran Puteri...


Perjalanan dari bangsar ke ttditidak la jauh sangat..lebih kurang 15-20 minit jew...itu pn klau tidak mengalami kesesakan lalu lintas. Suasana di sana sangat best..pelbagai maknan yang terdapat disana...makana western, arab, melayu dan bermacam-macam lagi. Hari iti aku pilih waffle with ice- cream, kawan aku makan waffle with banana chocolate and kerang bakar

[waffle with ice cream...yummy...]
memang terbaik la waffle kat sini...sedap sangat dengan ais krim lagi menambah selera hihi....

waffle ni kawan aku yang makan tp aku rembat jgak sikit hahah...pelahap sungguh hahah...

kawan aku teringin nak makan kerang bakar...aku xlayan kerang bakar...aku toling kopek jew hahah....

Banyak jugak la ceritadan gosip yang sensasi diceritakan..yela sudah 3 bulan tidak bersua..bertimbun la cerita nak diceritakan...salah seorang kawan aku kerja di NSTP...hujung minggu ni Harian Metro memberi 20,000 tiket percuma ke theme park i-city Shah Alam. Kawan aku bagi la 2 tiket percuma..minggu ni nak berjimba kat sana plak...borak punya borak dah pkl 10 malam..aku dan kawan aku hantar kawan aku ni sampai depan rumahnya...pkl 11 malam baru sampai rumah..memang mengantuk sangat...esok nak pergi kerja balik..ZzzZZZ....

No comments: