Banners

Saturday, February 20, 2010

ApA iTu Peng0RbaNaN.....

Apa itu pengorbanan.....erti pengorbanan terlampau luas skopnya....setiap org ada definisi pengorbannya...bg aku pengorbanan itu adalah sesorng sngup melakukan apa sajer slagi tdk mlnggar syariah...aku lbh sanggup berkorban ngan family iaitu aku berhmpas pulas utk mendpt sgulung ijazh dan snggup berjauhan ngan merka utk mengembirakan hati family aku...dan aku akn spend time ngan mbr2 aku supaya merka  gmbra....aku xbrp nk phm ngan pergorbanan utk psngan...klau ada yg bca luahan ati aku ni..bg la pndgan ttg erti pergorbanan spya aku blh dpt menimba ilmu ckt hehe...ini kerna aku xbrp nk stuju sestgh berkta kna berkorban bru membuktikan dia syg akn pasgannya....kdng2 aku mls nk pk ni semua...menambah serabut kapala aku jew....

No comments: