Banners

Tuesday, February 14, 2012

..::: stay with me,my love:::...

Dah lama aku xupdate blog aku ni...sibuk buat skrip jew...hahaha..(budget jew kn)...tp topik arini bukan ye sempena valentine kew..aku peduli apa semua tu...aku mana boleh celebrate valentine tu....aku nak cerita pasal cerita korea kat s one hd channel 393...stay with me, my love...best gler ar citer ni..kisah remaja merupakan harapan keluarga tetapi telah jerat dunia cinta sehingga mengadung...banyak liku-liku yg dihadapi dengan cemuhan dari masyarakat...selain tu cerita lie to me, yes captain pun best jgak....
Ni la heroin dlm cerita stay with me, my love...sedih cerita ni, sebab pakwe dia belajar oversea,mak dia antar lepas dgr berita tu...dia yg tanggung derita ni sorang...sekarang dah episod 6...jom tonton ramai-ramai...=)