Banners

Wednesday, February 1, 2012

...::: berakhir bulan january:::..

Januari or January or yi yue (kalau xsilap la hihii...) walaupun bunyi berlainan tapi maksud yang sama iaitu bulan Januari. Betul kata pepatah masa itu emas, masa tidak menunggu kita.Bukan lah membeli jam bersalut emas plak haha...Aku rasa baru jew count down new year ari tu dah nk msk bln February plak..thn ni thn lompat..it mean bln 2 ni ada 29 hari...So nk wish birthday sape2 yang jatuh pada tarikh 29hb ni..tarikh keramat ni...my friend bf birthday dia 28hb..xsangka ada org lahir tarikh 2, aku ingat xde hihiihi...(tiba2 jd bengong plak..)...Berbalik cerita masa tadi, masa tidak menunggu kita tapi mita seharusnya mengejar masa itu.Jika kita lalai maka masa itu akan terbuang begitu sahaja, kerana kita tiada kuasa untuk memutarkan masa dan mengantikan masa yg dah terbuang itu.Hargailah masa itu sebaik mungkin...mcm lagu demi masa, banyak pengajaran yg diberikan lagu demi masa...(demi masa, sesungguhnya manusia kerugian..nyanyian raihan)..aku pn mengingati diri aku juga...






Walaupun aku tahu masa itu emas tapi aku tetap sama, still looking a job suitable with me...but now i help my friend do a script ( motif nk speaking tiba-tiba hahah)...secara x rasmi jd PA kwn ku ni....Aku harap impian dia akan tercapai untuk menceburi bidang seni ni..aku..!! ntah la, just support jew hihi...aku harap aku dapat keje dan blh bantu keluarga aku...



No comments: