Banners

Friday, January 13, 2012

...::: Sungguh mencabar hidup ku ini:::...

Dah brp minggu aku x tlis kt blog ni...nk kta sibuk keje x keje pn asik mencari jew...apa yg sibuk sgt ntah aku pn xtau hahahaha....citer psl keje ni,dh byk jgak la aku g interview..dn dpt la bt medical check-up utk 2 tmpt keje ni...aku ingt ada la rezeki aku kt sna..tp alangkah sedihnya bila jawapannya adalah negatif,mksdnya aku xdpt offer,pas2 pnt2 jew bt medical...sdh gler msa 2, rsa dah frust menongeng kalah org tgh frust bercinta hahah...aku sdh sb aku xdpt nk balas blk jasa ibu bpa dan nk byr blk ptptn ni hiihi...tp dengan sokongan rakan2 sekalian, sy mengucapkan terima ksh sb sy kembali pulih skt untuk meneruskan hidup yg penuh cabaran ni.kdang2 sy x larat nk tanggung sorang2...sy berharap sgt dpt keje secepat mungkin dan dpt bls jasa mak ngan ayah..mak...abah,sbr yew....mesti akak bls jasa mak abah nnt...wpunmereka x mnta, itu saje yg kte blh lakukan  setelah apa mereka tlh korbankan sejak kte dilahir kan.....

No comments: