Banners

Saturday, January 14, 2012

...:::dalam mencari pekerjaan:::...

aku skrng ni tgh sibuk cri keje...keje,keje 2 dlm pikiran aku skrng ni..org2 sekeliling dh tny dh keje kew blm..mcm2 aku nk bt,nk bkak business atau nk mkn gji...nk mkn gji xdpt2 lg..nk bkak business xde modal...buntu dibuatnya...dalam kepala ni dh byk business aku plan,klau jual plan aku ni kt org ada duit ni bgs ni..jual plan jew dh ada income hahah (gelak jht) tp cmne nk bt hmmm...(sdg pikir)...

semnetara mencri2 keje ni baikaku tlg kwn aku bt skrip utk teater...aku tgh tlg kwn aku bt skrip sumpah raja bersiong,aku ingt mcm senang jgak ble dh bt susuh skt jew (berlagak la plak hahah) sb aku kta cm2, sb aku tau skt teknik2 nya dan aku rsa mcm seronok jew join industri ni....tp ntahla setakat ni tlg2 gitu jew....xpela aslkan aku dpt pengalaman bru utk dijadikan panduan utk hari esk.... kalau teater ini dh jadi nnt aku promo kt korang tgk teater ni yew hihi...

No comments: