Banners

Monday, December 3, 2012

~ Y.E.S ~

Lagi 28 hari kte akan meninggalkan tahun 2012...sekejap saja masa berlalu...Betul kata orang tua..masa itu emas.Masa tidak menunggu kita, kita yang sepatutnya mengejar masa. Cuba kite fikir sejenak..selama 338 hari apa yang telah kita buat...adakah impian dan perancangan kita pada tahun ini tercapai?? Jika belum kita harus pertingkatkan usaha untuk menambahbaik kehidupan kita dan perancangan kita terlaksana. Mengenai azam ni kita akan bercerita pada di masa akan datang hee...=p

Kita sudah maklum, bila hujung tahun mesti ada Y.E.S [Year End Sale]. Hari ini datang kerja nampak pamplet dari guardian. Baru tengok aku dah jadi rambang mata.Semua murah-murah belaka. Beli satu percuma satu. Ini yang tak tahan iman nak bershopping ni hehe...selamat la tak masuk elaun. Kalau dah masuk, dah lama aku dah melawat guardian hee...



Nampak jew atas meja aku terus buka..mata aku macam bersinar-sinar melihat banyak sangat discount haha..Lagi satu aku nak beritahu ada promotion subway..beli satu percuma satu..aku dapat kupon dari paper The Sun [ 30th Sept 2012]


 Pada siapa yang minat makan sandiwich or diet boleh la makan kat sini..memang sedap dan healthy...!!

No comments: