Banners

Sunday, December 16, 2012

Jom Berhibur...Bahagian 2

Pada hari sabtu..aku dan kawan aku pergi berjimba di theme park i city yang telah dijanjikan hari itu. Setelah sampai di sana aku tak sangka orang yang berkunjung di situ sangat la ramai...macam lautan manusia datang ke sana..yela sekarang ni waktu musim cuti sekolah..ramai yang membawa anak-anak meraka bercuti...
aku sampai di sana..orang sudah beratur panjang..salah satu kawan aku sudah masuk theme park tersebut.kalau beratur panjang alamat pukul berapa baru boleh masuk...dusebabkan kawan aku ni staff NSTP, kami pn dapat la laluan VVIP...wahhh seronok rasanya tidak perlu beratur..hahah...aku agak teruja melihat suasana di sana setelah sekian lama tidak masuk theme park..waktu terakhir aku masuk ketika aku masih sekolah rendah di Sunway Lagoon. Tempat yang paling menarik ialah..tornado...


Ni la tarnado...nampak memang best sangat...ketika itu terlalu ramai orang..sampi tak ada mood nak mndi kat sna...kami pun mengundur diri pergi ke tempat lain...fikir punya fikir..kitaorang pergi ke paradigm mall di Kelana Jaya...


waktu dah menunjukkan 1 p.m...perut masing-masing dah bekeroncong haha...kami pun memilih tempat yang selesa dan boleh berborak-borak...kami pun pergi la kat directory guide...cari punya cari, kami decide nak makan kat seoul garden..ala2 BBQ..mcm cerita korea tu...kami pun mencari misi pencarian seoul garden...

suasana memang best...makanan pn best jgak...kenyang sangat..just byr rm26++ dan makan la sebanyak mana yang mungkin...

(banyak pilihan...)
(ni dapurnya...kena masak sendiri...hihi)

Hari ini main masak-masak dengan kawan-kawan aku...ada ayam, daging, sotong...hmmmm memang sedap sangat...desert ais krim, abc pn ada jgak....memang berjam la kitaorg kat sna...dr pkl 1 lbh smp la pkl 4 ktorg lepak kt sana..sambil makan dan borak2...lps 2...kami berjalan disekitar paradigm...semua kdai ada kat sna..rasa nak pergi lagi lepas ni...kawan aku pn ada ajak lagi ke sana..

No comments: