Banners

Monday, October 15, 2012

Secret Recipe...

Hari ini cerita makan lagi...makan...makan...selagi bernyawa..selagi itu la manusia perlukan makanan...harini ada promotion di secret recipe beli marble cheese cake 1 dapat 1 free..aku pn dengan hati yang gembira promote kat kawan-kawan aku...aku pn pergi la ke secret recipe...

[ni la iklan promotion tu]

Aku pn excited ke secret recipe dengan harapan akan dapat makan cheese cake tersebut. Bak kata pepatah harap panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah ari...harapan tinggal harapan apabila promotion tersebut ditempat yang terpilih saja..itulah akibatnya tidak membaca sampai habis iklan tersebut...akhirnya aku decide makan jew apa yang kat situ dengan hati yang hampa...selalunya aku akan order fish n chips..itu memang makanan favourite aku la...

[fish and chips...terliur aku tgk pic ni hee~~]


[ lasagne]

Aku pn order la lasagne yang telah lama aku idamkan. Dah lama nak makan lasagne tapi masa tak sesuai...arini dapat makan jgak...hihi

[noodle in tom yum soup]

Ni kawan aku makan....kuahnya memang sedap..mee memang best...terbaik lah hihi...walaupun dah terlari budget arini...xpelah dah teringin sgt makan...makan jew la...esk kna makan roti jew la hahah...dah lari budget...


p/s: Baca iklan sampai habis...kalau tak menyesal tidak ada gunanya lagi..ingat nak save akhirnya terlebih budget haha....


No comments: