Banners

Sunday, October 14, 2012

Satay station....

Hari minggu ada hari yang paling menggmbirakan kerana dapat merehatkan badan dan minda dirumah. Seharian duduk rumah rasa lapar plak. Tiba-tiba teringin makan satay...apa lagi kena pekena makan satay la...hari ini nak cuba makan satay kat tempat lain. Tempat ini suggestion dari nenek aku. Aku,mak dan abah aku pn nak rasa la satay yang diperkatakan nenek aku ni di satay station di selayang...

[Ni lah tempatnya..berdekatan dengan kolam renang Sri Antan Selayang yang nak menghala ku Ulu Yam]

Menu utama mesti la satay kan...selain itu ada mee rebus dan sup...Aku makan satay ayam, daging dan merr rebus...memang kenyang la...dah lepas ujan kan perkena teh tarik lagi memang terbaik la..=)

ni mee rebus...

satay ayam & daging...presentation bgs hihi...

Di sini ada pakej perkahwinan di ampang waterfront klau nak tahu mengenai pakej tersebut bolah la kunjungi laman webhttp//www.sataystation.blogspot.com..[wah promote la plak..haha]


No comments: