Banners

Wednesday, December 14, 2011

HaLaTuJu SlpS tmT BlaJA

Alhamdulilah akhirnya aku dpt jga segulung ijazah ( nk pnggil segulung kew sb mna pkai scroll pkai cm bku jew..apa jew la aslkn phm kn hee) setelah berhempas pulas stdy siang mlm akhirnya aku dpt ganjaran yg sgt tdk ternilai.Pada hari konvo adalah hari yg plng bermkna...aku bel konvo aku srnok sgt mcm org vvip jew sb nya kte lalu ats karpet mrh ala artis2 gitu,msa 2 la semngat nk smbng stdy tu membara2,membuak2 hati aku nk smbng master plak...aku xsangka aku akn pk smp ke thp ni..dlu aku pk nk blaja smp dip jew pas2 nk keje,tp atas nasihat ayh aku,aku memiliki ijazah...tima ksh abh...=)...
sekarang ni duk lepak kt umah,mengabiskan beras kt umah hahah...dh dptkeje bt hal plak,so skrng ni kna cri keje blk...aku kna usaha utk dpt keje sb byk hutang nk byr ni...ptptn sdng menanti huhu..aku harap tabah dlm menjalani hidup yg penuh pancaroba ni...

No comments: