Banners

Saturday, January 30, 2010

hArI yg pLng SdHhhhhh........=(

     Hari ini adlh hari terakhir bersma rkn2...esk adalh lmbaran bru krna aku akn mendiami di blk bru kerana atas arahan yg perlu dipatuhi....
   Hari ini adalah hari yg plng mengerunkan kerana aku hmpr2 dikna tindkan tatatertib sb tdk membwa kad matrik...ciannn kwn2 aku sb kna mengahdapi jga dan perlu ambl kad matrik aku...."trima kash kwn2 dan maafkan sy sb menyusahkn anda sekalian, tiada apa yg dpt aku blas jasa kalian hehe"... 
  Kembali kpd citer yg asl...aku menginap di rumah bru dgn kwn2 yg bru..aku bkn sajer punyai tanggungjawab sbg pljr tp jga satu tanggjwb yg lain  aku harus pikul...aku harap apa yg aku bt skrng ni tdk akn terjejas pljran aku...aku nk kptusan sem ni lbh bgs..drpd sem lps....aku tau tanggungan yg aku pikul sgt brt tp aku akn cba utk mengutip 10o1 penglman yg sukar dcri kelak....

No comments: