Banners

Monday, December 27, 2010

SeLaMaT tiNgGaL 2o1o.......

Ntah brp juta aku pejam celik mata aku ni, tgk2 dah 12 bln aku lalui thn 2010 ni.....bermcm dugaan dan cbran aku tempuhi sepjg thn ni.....exam, bnjir di arau, dan tnpa aku sedar aku skrng di alam praktikal dan aku sdh temui jln penamat utk degree aku, bru aku sedar aku sdh hampr mndpt segulng ijazah...cma tinggal setapk lg aku perolehnya...mnda ku terngiang2  hari yg bersejarah nnt ( mcm citer hari dlm sejarah jew hihi)....nk tau ari sejarah 2 apa, bkn la ari merdeka tau hihi tp ari konvo la...hihi, xsbr aku menanti saat itu, setelah 2 1/2 thn aku bertungkus lumus utk mendpt sekepng kerts, ni hadiah yg plg istimewa aku nk bg kt parents aku, ni jew present yg plng baik pny (kna ada gaya ckt hihi,bru best) yg blh aku bg setlh diorng menjaga aku dr bayi smp la skrng ni....tp skrng ni tgh praktikal, so ada 1 sem lg jew, dan skrng ni rungsing pk psl thesis....(rungsing la sgt hahah)....

so apa aku plan utk thn 2010 ni, semua dh terlaksana yg blm lg aku continue la utk thn dpn dan tmbh plan bru utk thn 2011....ble thn bru jew, dah jd rutin setiap org bt azam baru, mcm2 diaorg nk bt dah jd mcm mat jenin...bt plan 2 xslh bak kata pepatah dr impian kejayaan 2 akn dtg tp aku harp jgn la berangan sgt tp semua xjd cma impian shj, aku pn ska cm2 jgak hihi...rsa best sgt bt impian mcm di dunia sendri jew hihi.

4 ari lg kte akn tinggal 2010, apa2 citer yg terlakar di thn ni kte jadikan 1 iktibar pd kte dan jgak sbg panduan di masa akn dtg, klau yg buruk 2 jdkan sbg sempadan pd kte spy kte tdk mengulanginya lg......kpd semua selmat thn bru, semoga thn 2011 lbh bermakna dr thn seblmnya....


2 comments:

nazihahisa said...

jom pakat ramai2 bubuh azam baru! hehe azam 2010 dh tercapai blom? :p

~PuTeRi BeRtUduNg BiRu~ said...

jom pk skrng apa azam thn 2011 hihi....